فروشگاه اینترنتی پاسارگاد آریان

فروشگاه اینترنتی پاسارگاد آریان

فروش انواع کتب اینترنتی، مرجع تمامی کتاب های آموزشی، درسی، جزوه ای و... با تجربه بیش از 10 سال

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 68
  • بازدید دیروز : 556
  • بازدید کل : 1454359

تضمین سلامتی با مصرف این میوه ها


تضمین سلامتی با مصرف این میوه ها
ایران ناز، میوه‌ها علاوه بر اینکه بسیار خوشمزه و مغذی هستند، با پایین آوردن احتمال ابتلا به سرماخوردگی ، آنفولانزا ، بیماری‌های قلبی ، سکته و سرطان ، به شما کمک میکنند احساس بهتر و عمر طولانی تری داشته باشید.
سالمترین میوه‌ها با بالاترین محتوی آنتی‌اکسیدان عبارتند از :
1 – سیب
اگر با پوست خورده شود حاوی پکتین، ۵ گرم فیبر و مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان‌های فلاوونوئید است. فیبر سیب به پایین آوردن کلسترول کمک می‌کند. و فلاوونوئیدهای قدرتمند احتمال بیماری‌های قلبی، سکته و سرطان را کاهش می‌دهد. یک سیب متوسط چیزی درحدود ۸۰ کالری دارد.

2 – زرد‌آلو
منبع بسیار خوبی از ویتامین A، C و E، پتاسیم، آهن و کاروتینوئیدها می‌باشد. لیکوپن موجود در زرد‌آلو به محافظت از چشم‌ها و جلوگیری از بیماری قلبی، اکسیداسیون کلسترول LDL و برخی سرطان‌ها — مخصوصاً سرطان پوست– کمک می‌کند. و فیبر موجود در زردآلو در برطرف کردن یبوست موثر است. بعلاوه اینکه یک زردآلو فقط ۱۹ کالری در خود دارد.

3 – موز
منبعی عالی از پتاسیم است ( حدود ۴۰۰ میلی‌گرم ) که به پایین آوردن احتمال فشار خون بالا و سکته کمک کرده و نقش مهمی در عملکرد عضلات دارد. موز میوه‌ای خوشمزه و شیرین است که می‌تواند جایگزین خوبی برای قند بوده و منبع طبیعی عالی برای انرژی است. فیبر موجود در موز به بازگرداندن عملکرد روده‌ها کمک می‌کند. یک موز متوسط چیزی درحدود ۱۰۸ کالری در خود دارد.

4 – خانواده توت‌ها
به مقدار بسیار بالایی از آنتی‌اکسیدان‌های قوی مثل ویتامین C در خود دارد. تحقیقات مختلفی نشان می‌دهند که توت‌ها درمقابل بیماری‌های قلبی، سکته، سرطان و بسیاری بیماری‌های دیگر محافظت خوبی به عمل می‌آورد.

5 – تمشک آبی
یکی از بهترین میوه‌های آنتی‌اکسیدانه به شمار می‌رود. در کنار سایر فوایدی که برای سلامتی دارد، به پیشگیری از فشار خون بالا، زوال قرنیه و تخریب مغز که موجب بیماری آلزایمر می‌شود، کمک می‌کند. یک فنجان تمشک آبی ۸۱ کالری و ۴ گرم فیبر در خود دارد. یک فنجان شاه‌توت ۷۴ کالری و ۱۰ گرم فیبر در خود دارد. یک فنجان تمشک ۶۰ کالری و ۸ گرم فیبر و یک فنجان توت‌فرنگی ۵۰ کالری، ۴ گرم فیبر در خود دارد.

6 – طالبی
سرشار از ویتامین C، پتاسیم و آنتی‌ اکسیدان‌های کاروتینوئید هستند. طالبی به کاهش التهاب، پیشگیری از سرطان و بیماری‌های قلبی-عروقی، بهبود ایمنی بدن و کمک به محافظت از پوست در نواحی که احتمال آفتاب‌زدگی زیاد است کمک می‌کند. یک نصف طالبی ۹۷ کالری و ۲ گرم فیبر دارد.

7 – گیلاس
سرشار از آهن و فلاوونوئیدهای جنگنده با بیماری‌ها است. همچنین پتاسیم، منیزیم، ویتامین C و E، فولات و کاروتیتوئیدهای محافظ قلب در خود دارد. گیلاس می‌تواند به طور قابل‌ملاحظه‌ای التهاب، دردهای آرتروزی، کلسترول بد و خطر سرطان را کاهش دهد. یک فنجان گیلاس ۸۸ کالری دارد.

8 – مرکبات
بیشتر بخاطر مزه، آبدار بودن و محتوی بالای ویتامین C خود معروف هستند. اما منبع بسیار خوبی از فولات، فیبر و سایر آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی نیز می‌باشند. مرکبات به پایین آوردن کلسترول، فشار خون و خطر برخی از انواع سرطان کمک می‌کند.

_ گریپ‌ فروت صورتی یا قرمز
نیمی از یک گریپ‌فروت فقط ۴۷ کالری دارد. پرتقال ۵۰ تا ۷۰ میلی‌گرم ویتامین C در خود داشته و ۶۸ کالری است.

_ لیمو
یک عدد لیمو حدود ۱۷ کالری دارد.

9 – کیوی

بیشتر از دو برابر از ویتامین C پرتقال را در خود دارد و همچنین منبعی عالی از منیزیم، پتاسیم و ویتامین‌های A و E می‌باشد. کیوی سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و بیماری‌های تنفسی را کاهش می‌دهد. یک عدد کیوی متوسط ۴۷ کالری و ۳ گرم فیبر دارد.

10 – پاپایا
سرشار از ویتامین C، فولات، کاروتینوئیدها و آنزیم‌های گوارشی طبیعی است که به هضم پروتئین کمک می‌کند. یک فنجان پاپایا خردشده ۵۵ کالری دارد.

11 – انگور قرمز
حاوی آهن، پتاسیم، فیبر و مقدار قابل‌ توجهی آنتی‌ اکسیدان‌های جنگنده با بیماری‌ها است. انگور قرمز منبع اصلی فلاوونو‌ئیدها، آنتوسیانین‌ها و رزوراتول می‌باشد که نشان داده است به پیشگیری از بیماری‌های قلبی و سرطان کمک می‌کند. یک فنجان انگور قرمز ۶۰ کالری در خود دارد.

  انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 96
سوالات نهاد مبحث اسلام، مردم و ولایت از دیدگاه امام خمینی

سوالات نهاد مبحث اسلام، مردم و ولایت از دیدگاه امام خمینی

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث اسلام، مردم و ولایت از دیدگاه امام خمینی همراه با پاسخ شامل: 3 جلسه تعداد صفحات: 3 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 20   فرمت: ... ...

دانلود کتاب صوتی فوق العاده کودک خانواده انسان(روش تربیت کودک بر اساس نظرات دکتر هایم جینات)

کتاب صوتی فوق العاده کودک خانواده انسان فوق العاده موثر برای تربیت کودک این کتاب صوتی روش تربیت کوذک بر اساس نظرات دکتر هایم جینات را نشان می دهد  حجم 360 مگابایت شامل 20 فایل صوتی  اگر چنانچه در هر صورت موفق به دریافت نشدید پس از خرید تلگرام ارسال خواهد شد پشتیبانی ...

دانلود پاورپوینت تست هوش ریون کودکان به همراه کلید

تست هوش1- ریون کودکان 2- ریون بزرگسالان 3-.ریون پیشرفته 4- راهنمای اجرای پرسشنامه ریون پیشرفته 5- تست هوشی ریون کودکان همراه با کلید ...

راهنمای جامع تعمیر چرخ خیاطی

راهنمای جامع تعمیر چرخ خیاطی

با این راهنمای جامع، به دنیای شگفت‌انگیز تعمیر چرخ خیاطی قدم بگذارید، با انواع خرابی‌های رایج و روش‌های عیب‌یابی و تعمیر آنها آشنا شوید و با صرفه‌جویی در هزینه‌ها، چرخ خیاطی خود را دوباره احیا کنید!   چرخ خیاطی، یکی از ابزارهای پرکاربرد در خانه‌ها و کارگاه‌های خیاطی است ... ...

Essentials of Game Theory: A Concise, Multidisciplinary Introduction

Essentials of Game Theory: A Concise, Multidisciplinary Introduction

Essentials of Game Theory: A Concise, Multidisciplinary IntroductionGame theory is the mathematical study of interaction among independent, self-interested agents. The audience for game theory has grown dramatically in recent years, and now spans disciplines as diverse as ... ...

نزهة القلوب

نزهة القلوب

  کتاب نزهة القلوب زبان : فارسی تعداد صفحات : 195 حجم فایل : 105 مگابایت ... ...

دریافت فایل : نزهة القلوب

پاورپوینت بیماری تورم عفونی بینی و نای گاو(IRB)

پاورپوینت بیماری تورم عفونی بینی و نای گاو(IRB) با فرمت ppt ودر 21 اسلاید قابل ویرایش قسمتی از متن پاورپوینت بیماری تورم عفونی بینی و نای گاو(IRB) تاریخچه طی دهه 1950 در ایالت متحده نیاز روز افزون به پروار بندی در مقیاس وسیع وظهور نوعی سندرم جدید به نام رینوتراکئیت عفونی گاو ...

راهنمای جامع نکات بارداری

راهنمای جامع نکات بارداری

با این راهنمای جامع، به دنیای شگفت انگیز بارداری قدم بگذارید، با تمام نکات ضروری این دوران آشنا شوید و با آگاهی و آمادگی کامل، سفری شیرین و لذت بخش را در پیش رو داشته باشید!   بارداری، دورانی حساس و سرشار از تغییرات در بدن زن است که نیازمند مراقبت ها و توجه ویژه ای می ... ...

پاور پوینت اختلال لکنت زبان گفتار درمانی

پاور پوینت اختلال لکنت زبانگفتار درمانی ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

فروش انواع کتاب اینترنتی، مرجع تمامی کتاب های آموزشی، درسی، جزوه ای و... با تجربه بیش از 10 سال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما